Nurdağı'nda 200 Bin Paket Kaçak Sigara Yakıldı
Son Güncelleme:
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.
Gaziantep'in Nurdağı İlçesi'nde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.
Nurdağı İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin kaçakçılığın önlenmesine yönelik yürüttüğü çalışmalar kapsamında, geçen 4 ayda 39 operasyon düzenlendi. 48 kişinin gözaltına alındığı operasyonlarda 200 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Ele geçirilen sigaralar, ilçe çöplüğünde savcılık kararıyla yakılarak imha edildi. - Gaziantep
Kaynak: DHA