Nurdağı'nda 200 Bin Paket Kaçak Sigara Yakıldı

Son Güncelleme:

Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.

Gaziantep'in Nurdağı İlçesi'nde, jandarmanın son 4 ayda gerçekleştirdiği uygulamalarda ele geçirilen 200 bin paket kaçak sigara yakılarak imha edildi.


Nurdağı İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin kaçakçılığın önlenmesine yönelik yürüttüğü çalışmalar kapsamında, geçen 4 ayda 39 operasyon düzenlendi. 48 kişinin gözaltına alındığı operasyonlarda 200 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Ele geçirilen sigaralar, ilçe çöplüğünde savcılık kararıyla yakılarak imha edildi. - Gaziantep

Kaynak: DHA