Özlem Çerçioğlu 29 Ekim Sergisi'nin Açılışını Yaptı
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği "29 Ekim Cumhuriyet Bayramı" konulu serginin açılışını yaptı. Başkan Çerçioğlu, sergilenen eserlerin sahibi çocukları ve gençleri kutladı.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği "29 Ekim Cumhuriyet Bayramı" konulu serginin açılışını yaptı. Başkan Çerçioğlu, sergilenen eserlerin sahibi çocukları ve gençleri kutladı.
Başkan Çerçioğlu, Cumhuriyetin kazanımlarını gelecek nesillere aktarabilmek için düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmasının sergisini açtı.
Başkan Çerçioğlu gençleri ve çocukları teker teker kutladı. Gençlerle ve çocuklarla fotoğraf da çektiren Başkan Çerçioğlu, "Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlediğimiz yarışmamıza katılan tüm gençlerimizi ve çocuklarımızı yürekten kutluyorum. Onların Cumhuriyet bilinciyle Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacak" dedi.
Açılışta Başkan Çerçioğlu'na CHP Aydın Milletvekili Hüseyin Yıldız ile CHP Aydın İl Başkanı Ali Çankır da eşlik etti.