Selçuklu Belediyesi'nden Geri Dönüşüm Projesi
Selçuklu Belediyesi, yeniden dönüşebilen maddeleri toplayarak geri dönüşümle kazanım sağlıyor.
Selçuklu Belediyesi, yeniden dönüşebilen maddeleri toplayarak geri dönüşümle kazanım sağlıyor.
Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yaptığı konuşmada, artan dünya nüfusuyla birlikte doğal kaynakların hızla tükenmekte olduğunu belirterek, bunların geri dönüşüm yoluyla yeniden kazanılabileceğini söyledi.
Yeniden dönüştürülebilen maddelerin tekrar ham madde olarak kullanılmasının ülke ekonomisine de büyük kazanç sağladığını dile getiren Altay, "Selçuklu Belediyesi olarak geri dönüşebilen atıkları toplayarak ekonomiye yeniden kazandırılması için ekiplerimiz aralıksız çalışıyor. Gerçekleştirdiğimiz bu faaliyetler atıkların geri dönüşümle kazanılması konusunda halkımızda da bilinç oluşturuyor" dedi.
Altay, 13 araçla yürütülen çalışmalarda, 3 çevre mühendisi, 2 idari personel ve 20 ayırma tesisi personeli olmak üzere toplam 25 kişinin görev yaptığını sözlerine ekledi.
Muhabir: Ayşe Şensoy
Yayıncı: Murat Aslan - KONYA