Şener, Türkiye'yi AİHM'e Şikayet Etti

Son Güncelleme:

Trabzonspor 2010-2011 yılı sezon şampiyonluğuna ilişkin hakkını aramak için İnsan Hakları Mahkemesi'ne başvurdu.

Trabzonspor Kulübü'nün, 2010-2011 sezonu şampiyonluğuna ilişkin Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne başvuruda bulunduğu bildirildi.


Futbolda şike davası sonrasında 2010-2011 sezonu şampiyonluk kupasını isteyen ancak Türkiye Futbol Federasyonu'ndan bu konuda olumlu yanıt alamayan bordo-mavililerde kulüp başkanı Sadri Şener'in, Strazburg'a gittiği öğrenildi.


Şener'in burada, beraberindeki avukatlarla AİHM'e başvurduğu kaydedildi.


Trabzonspor, geçen hafta da Fildişi Sahilli oyuncusu Didier Zokora'nın, milli futbolcu Emre Belözoğlu ile arasında geçen tartışmada ırksal ayrımcılığa karşı korunma hakkının ihlal edildiği gerekçesiyle de AİHM'e başvurmuştu.

Yayıncı: Erdem Gültekin - TRABZON

Kaynak: AA