Sevgililer Gününü At Üstünde Kutladılar

Son Güncelleme:

Bursa'da bir çift, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü ast üstünde eğlenerek geçirdi.

Bursa'da bir çift, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü ast üstünde eğlenerek geçirdi.


Sevgililer Günü'nde bütün gençler eşlerine veya sevdiklerine çeşitli hediyeler alırken, bazı sevgililer de ilginç yollara başvurdu. Bursa'da da Umut Asma ve Elif Asma çifti bu özel günü at üstünde şelaleyi gezerek kutladı. Asma, eşi Elif Asma'ya tek taş yüzük hediye ederken, sevgilisi de Asma'ya saat hediye etti.


(ET-İHS


15.02.2013 10: 30: 00


TSI


NNNN - BURSA

Kaynak: İHA