Takımlarından Öne Taraftarlar Maç Yaptı

Son Güncelleme:

Düzce'de Fenerbahçe taraftar karması, dostluk maçında karşı karşıya geldiği Beşiktaş karmasını 7 0 yendi

Düzce'de dostluk maçında karşı karşıya gelen Fenerbahçe'li taraftar karması, Beşiktaş taraftar karmasını 7-0 yendi


Düzce'li Fenerbahçe taraftarları ile Beşiktaş taraftarları haftasonu oynanacak olan Fenerbahçe - Beşiktaş maçı öncesi dostluk maçı düzenledi.


Düzce Üniversitesi (DÜ) Stadı'nda gerçekleşen mücadelede Fenerbahçe karması rakibi Beşiktaş karmasını 7-0 yenerken, karşılaşmada her iki takım futbolcuları dostluk ve kardeşlik mesajları verdi.


Üniversite öğrencilerinin izlediği  karşılamada futbolcular sahaya "Gelin Spor Yapalım, Tek Galibi Dostluk Olsun" yazılı pankartla çıkarak, hafta sonu oynanacak maçın centilmence geçmesi temennilerinde bulundu. - Düzce

Kaynak: AA