Turgutlu Emniyet Müdürü Göçemen Göreve Başladı

Son Güncelleme:

Turgutlu İlçe Emniyet Müdürü Kemal Yıldız'ın Manisa'ya tayininin çıkmasının ardından ilçeye atanan Emniyet Müdürü Veli Göçemen Turgutlu'da göreve başladı.1994 yılında Polis Akademisi'nden mezun olan Göçemen Kayseri, Diyarbakır, Manisa'da görev yaptı.

Turgutlu İlçe Emniyet Müdürü Kemal Yıldız'ın Manisa'ya tayininin çıkmasının ardından ilçeye atanan Emniyet Müdürü Veli Göçemen Turgutlu'da göreve başladı.


1994 yılında Polis Akademisi'nden mezun olan Göçemen Kayseri, Diyarbakır, Manisa'da görev yaptı.


Evli ve 3 çocuk babası olan Turgutlu'nun yeni Emniyet Müdürü Veli Göçemen, " Turgutlu'yu çok yakından tanıyorum. Burada bazı dönemlerde çalışmalarımız oldu. Ekonomisiyle, fiziki yapısıyla oldukça gelişmiş ve güzel bir ilçe olan Turgutlu ayrıca her geçen gün büyüyen bir kent. Yurdumuzun müstesna bir ilçesinde emniyet müdürlüğü yapmak benim için şereftir.


Turgutlulu vatandaşlarımızın huzuru ve güvenliği için personelimiz ile birlikte gece gündüz ayrımı yapmadan çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Turgutlu'nun cana yakın insanlarının da yardımı ile güzel olan ilçemizin çok daha ferah olmasını el birliği ile sağlayacağız" şeklinde konuştu. - MANİSA

Kaynak: İHA