Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi

Son Güncelleme:

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde (TKBL) yer alacak 2 takımın belirleneceği play-out mücadelesi yarın Kayseri'de başlayacak.

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde (TKBL) yer alacak 2 takımın belirleneceği play-out mücadelesi yarın Kayseri'de başlayacak.


Basketbol İl Temsilcisi Ahmet Çulfacı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 14-16 Eylül tarihleri arasında Kadir Has Spor Salonu'nda oynanacak play-out maçlarına Burhaniye Belediyesi, Güre Belediyesi, Tarsus Belediyesi ve İstanbul Üniversitesi BGD'nin katılacağını söyledi.


Maçların zevkli ve çekişmeli geçeceğini belirten Çulfacı, şöyle devam etti:


"Kayseri özellikle basketbolda son yıllarda önemli organizasyonlara ev sahipliği yaptı. Bunda elbette dünya standartlarındaki spor tesislerimizin yanı sıra halkın basketbola gösterdiği ilgi de etkili oldu. Kayserili basketbolseverlerin ilgisi devam ettikçe bu tür organizasyonların devamı gelecektir. Ben zevkli ve oldukça çekişmeli geçeceğine inandığım play-out maçlarına da Kayseri halkının yoğun ilgi göstereceğine inanıyorum."


Çulfacı, tek devreli lig usulüne göre 3 gün sürecek maçların ardından ilk iki sırada yer alacak takımların 2012-2013 sezonunda TKBL'de oynamaya hak kazanacağını, diğer iki takımın ise yollarına TKB 2. Lig'de devam edeceklerini sözlerine ekledi.


Kadir Has Spor Salonu'nda yapılacak play-out maçlarının programı ise şöyle:


14 Eylül Cuma:


--------------


17.00 Burhaniye Belediyesi - Güre Belediyesi


19.15 Tarsus Belediyesi - İstanbul Üniversitesi BGD


15 Eylül Cumartesi


------------------


15.00 İstanbul Üniversitesi BGD - Burhaniye Belediyesi


17.15 Güre Belediyesi - Tarsus Belediyesi


16 Eylül Pazar


--------------


15.00 Burhaniye Belediyesi - Tarsus Belediyesi


17.15 İstanbul Üniversitesi BGD - Güre Belediyesi


Muhabir: Orhan Canbulatel


Yayıncı: Mustafa Yıldız - KAYSERİ

Kaynak: AA