Yenimahalle'de Tiyatro Keyfi
Yenimahalle Belediyesi 'Memleketin Birinde' adlı tiyatro oyununu seyircilerle buluşturdu.
Yenimahalle Belediyesi 'Memleketin Birinde' adlı tiyatro oyununu seyircilerle buluşturdu.
Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar'ın da izlediği oyunda, günümüz siyasetinde yaşanan olaylar konu alındı. Taşlama komedi türündeki iki perdelik oyun, izleyicileri hem güldürdü hem düşündürdü.
Semih Çelenk'in yazdığı oyun, Yenimahalle Belediyesi Dört Mevsim Tiyatro Salonu'nda izleyicilerle buluştu. Faruk Güvenç'in yönettiği oyunda Ayhan Ahıskal, Bülent Yıldıran ve Ankara Ekin Tiyatro oyuncuları rol aldı. Oyun sonrası oyunculara çiçek veren Yaşar, Atatürk'ün sanata ve sanatçıya verdiği desteğin altını çizerek, "Birbirinden güzel oyunları ve ünlü tiyatrocuları halkımızla buluşturmaktan mutluluk duyuyorum. Yenimahalle'yi Ankara'nın sanat merkezi haline getirmek için dört tane daha tiyatro
salonunu hizmetinize açıyoruz" dedi. - ANKARA