Adalet Bakanlığında öğle yemeği sonrası rahatsızlanan 40 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Adalet Bakanlığında öğle yemeği sonrası bazı personeller rahatsızlandı. Yaklaşık 40 personel hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındı. Öğle yemeğinden zehirlendikleri değerlendirilen personeller ayakta tedavi edildi. - ANKARA
Son Dakika › 3. Sayfa › Adalet Bakanlığında Zehirlenme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.