Bunalıma giren şahıs kendi aracını yaktı
SAMSUN - Samsun'da bunalıma giren bir kişi kendi aracını ateşe vererek yaktı.
Olay, Samsun'un İlkadım ilçesi Unkapanı Kavşağı'nda önceki gün saat 23.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bunalıma giren 38 yaşındaki Ö.A. kendi aracını ateşe vererek yaktı. Alevler aracı sararken Samsun Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü. Ö.A. polis tarafından gözaltına alındı. İfadesi alınan Ö.A. daha sonra serbest bırakıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › 3.Sayfa › Bunalıma giren şahıs kendi aracını yaktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.