Metruk Evde Bonzai Kullanan 2 Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Metruk Evde Bonzai Kullanan 2 Genç Hastanelik Oldu

08.07.2017 17:31

Metruk evde bonzai kullanan 2 genç hastanelik olduTOKAT - Tokat'ta metruk evde bonzai içerken yakalanan 2 genç ambulansla hastaneye kaldırılırken, polis olay yerinde inceleme yaptı.

Metruk evde bonzai kullanan 2 genç hastanelik oldu

TOKAT - Tokat'ta metruk evde bonzai içerken yakalanan 2 genç ambulansla hastaneye kaldırılırken, polis olay yerinde inceleme yaptı.

Edinilen bilgiye göre, Ali Paşa Mahallesi Gaziosmanpaşa Orta Okulu yanında yıllardır atıl durumda bulunan tarihi binada bonzai kullanan gençlerin olduğu ihbarı üzerine polis harekete geçti. Polis ekipleri tarafından baygın halde bulunan iki genç hastaneye kaldırıldı. Olay yeri inceleme ekipleri binanın ikinci katında yapmış oldukları aramada bonzai kullanımında kullanılan düzenek tespit etti. Ayrıca narkotik dedektör köpeği dino'nun yardımı ile bina içerisinde uyuşturucu madde araması yapıldı. Bazı mahalle sakinleri ve esnaflar yıllardır atıl durumda bulunan binanın uyuşturucu madde kullananların meskeni haline geldiğini, gece binanın çevresinden geçmeye korktuklarını söyledi.

Öte yandan, hastaneye kaldırılan gençlerin hayati tehlikesi bulunmadığı öğrenildi.

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Metruk Evde Bonzai Kullanan 2 Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement