Önce Armudunu Yedi, Sonra Ambulansa Taşındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Önce Armudunu Yedi, Sonra Ambulansa Taşındı

18.09.2017 19:37

Önce armudunu yedi, sonra ambulansa taşındıBURSA - Bursa'nın İznik ilçesinde, yaralı halde bulunan alkollü şahıs, elindeki armudu yiyerek ambulansa taşındı.

Önce armudunu yedi, sonra ambulansa taşındı

BURSA - Bursa'nın İznik ilçesinde, yaralı halde bulunan alkollü şahıs, elindeki armudu yiyerek ambulansa taşındı.

Bursa'nın İznik ilçesinde kolundan yaralı halde kaldırımda yarı çıplak halde yatan alkollü vatandaş, sedye üzerinde ambulansa konulurken, elindeki armudu yemeyi ihmal etmedi. Olay, akşam saatlerinde İznik- Orhangazi yolu üzerinde meydana geldi. 155'i arayan bir kişi, kaldırımda yarı çıplak hareketsiz yatan biri olduğunu ihbar etti. Olay yerine giden polis, yerde yatan kişinin Z.D. olduğunu tespit etti. Yüksek oranda alkol aldığı tespit edilen şahsı ayağa kaldırmakta güçlük çeken ekipler, çareyi ambulans çağırmakta buldu. 112 ekiplerinin sedyeye koyduğu Z.D, elindeki armudu yiyerek ambulansa bindi. Rahat tavırları ile dikkat çeken Z.D'nin bugün acil servise üçüncü gidişi olduğu öğrenildi. 112 yetkilileri, kolunda kesik oluşan kişiye bugün üçüncü kez müdahalede bulunduklarını ifade etti.

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Önce Armudunu Yedi, Sonra Ambulansa Taşındı - Son Dakika


Advertisement