Ormandan Toplanan Mantar 2 Kişiyi Hastanelik Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ormandan Toplanan Mantar 2 Kişiyi Hastanelik Etti

04.10.2025 21:17

Kastamonu İnebolu'da mantar yiyen çift mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı.

Kastamonu'nun İnebolu ilçesinde ormandan topladıkları mantarı yedikten sonra rahatsızlanan 2 kişi hastanelik oldu.

Edinilen bilgiye göre, Örtülü köyünde Mustafa D. ve eşi Döne D., ormandan topladıkları mantarı yedikten sonra fenalaştı. Mide bulantısı, karın ağrısı, kusma, baş dönmesi gibi şikayetlerin üzerine Mustafa D. ve eşi Döne D., 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi. Çift, sağlık ekiplerince İnebolu Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavi altına alınan çiftin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. - KASTAMONU

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Ormandan Toplanan Mantar 2 Kişiyi Hastanelik Etti - Son Dakika


Advertisement