AK Parti Tepebaşı İlçe Teşkilatı Kahvaltıda Buluştu

Son Güncelleme:

AK Parti Tepebaşı İlçe Teşkilatı Çamlıca Mahallesi'ndeki kahvaltıda bir araya geldi.

AK Parti Tepebaşı İlçe Teşkilatı Çamlıca Mahallesi'ndeki kahvaltıda bir araya geldi.


AK Parti İl Başkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, etkinliğe, AK Parti Eskişehir Milletvekili Salih Koca, AK Parti Tepebaşı İlçe Başkanı Vahap Ata ve partililer katıldı.


Koca, burada yaptığı konuşmada, AK Parti hükümeti tarafından Çamlıca Mahallesi'ne büyük hizmetler yapıldığını, bu mahallede yaşayan vatandaşların da seçimlerde ve referandumda AK Parti'ye büyük destek verdiğini bildirdi.


Ata da teşkilat olarak her hafta köy ve mahallelerde vatandaşlar bir araya geldiklerini, 2014 yılında yapılacak yerel yönetimler seçimlerine hazırlandıklarını kaydetti.


- ESKİŞEHİR

Kaynak: AA