Apple'ın 2012'de Ödediği Gelir Vergisi Dudak Uçuklatıyor

Son Güncelleme:

Dünyanın en güçlü şirketi Apple'ın ödediği gelir vergisi inanılmaz...

Ruşen Göbel - - Apple'ın elde ettiği gelirin inanılmaz boyutlarda olduğunu hepimiz biliyoruz. Kasasında milyar dolarlarca sıcak para bulunan Apple'ın, ödediği gelir vergisi de haliyle yüksek oluyor.


2012 yılının vergisini ödeyen Apple, Amerika'da ödenen tüm gelir vergilerinin toplamının 1/40'ı kadar vergi vermiş oldu. Miktar ise dudak uçuklatıcı: 6 milyar dolar. Apple'ın ödediği verginin normal şartlarda daha da yüksek çıkabileceği vurgulanırken, daha düşük vergi vermek için çeşitli stratejiler uyguladığı söyleniyor. Bu konuda Apple yalnız değil, aynı şekilde Google da yapıyor.


Ruşen Göbel - Teknokulis : http://www.teknokulis.com

Kaynak: Teknokulis