Arnavutluk'ta, "Balkanlar'da Osmanlı Medeniyeti Sergisi" Açıldı
Son Güncelleme:
Arnavutluk'un başkenti Tiran'da, “Balkanlar'da Osmanlı Medeniyeti Sergisi" açıldı.
Arnavutluk'un başkenti Tiran'da, " Balkanlar'da Osmanlı Medeniyeti Sergisi" açıldı.
Milli Müze'de gerçekleştirilen serginin açılışına, Türkiye'nin Tiran Büyükelçisi Hidayet Bayraktar, Arnavutluk Arşivleri Genel Müdürü Gjet Ndoy, Arnavutluk Milli Müzesi Genel Müdürü Dorian Koçi ve çok sayıda akademisyen katıldı.
Bayraktar, burada yaptığı konuşmada, Türkiye ve Arnavutluk'un ortak tarihe sahip olduğunu, bunun da iki ülke ilişkilerinin gelişmesine ciddi katkılar sağladığını söyledi.
Arnavutluk'un her köşesinde ortak tarihin izlerinin görülebileceğini belirten Bayraktar, bu izlerin korunmasına yaptığı katkı dolayısıyla Arnavutluk'a teşekkür etti.
Osmanlı elyazmaları ve fermanların yer aldığı sergi, Pazar gününe kadar açık kalacak. - Tiran
Kaynak: AA