Aydın'da Cumhuriyet Bayramı Coşkusu
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinliklerine on binlerce kişi katıldı. Atatürk Kent Meydanı'nda gerçekleştirilen kutlamalarda, ışık ve ateş gösterileri ile Semicenk'in konseri büyük ilgi gördü.
(AYDIN) - Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla düzenlenen etkinliklere, on binlerce vatandaş katıldı. Atatürk Kent Meydanı'nı dolduran vatandaşlar, ellerinde Türk bayraklarıyla Cumhuriyet'in 102'nci yılını hep birlikte kutladı.
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla Aydın Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde çeşitli etkinlikler düzenlendi. Kutlamalarının ana adresi ise Atatürk Kent Meydanı oldu. Aydınlıların ilgi gösterdiği ışık ve ateş gösterisi beğeni topladı. Görsel şölenin ardından sahneye çıkan Semicenk, seslendirdiği şarkılarla coşkuyu zirveye taşıdı.
Yaklaşık 50 binden fazla kişinin katıldığı konserde Atatürk Kent Meydanı kırmızı-beyaza büründü. Meydan, Cumhuriyet coşkusunu paylaşan vatandaşlarla dolup taştı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, günün anlam ve önemine ilişkin, "Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün aydınlattığı yolda Cumhuriyet'i sonsuzluğa taşıyacağız. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun" ifadelerini kullandı.