Başbakan Yıldırım: "Kerkük'ün Statüsü Belli. Oldubittiyle Oradaki Yaşayanları Yerinden Yurdundan...

Son Güncelleme:

Başbakan Yıldırım: "Kerkük'ün statüsü belli. Oldubittiyle oradaki yaşayanları yerinden yurdundan edeceksin, kayıtlarını değiştireceksin.

Başbakan Yıldırım: " Kerkük'ün statüsü belli. Oldubittiyle oradaki yaşayanları yerinden yurdundan edeceksin, kayıtlarını değiştireceksin. Sonra da bir oldubittiyle Kerkük'ü ilhak edeceksin. Yok böyle bir şey. Yetmedi parlamento kararı alıp Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'ne bağlayacaksın. Türkiye bu işe olur vermez, rıza göstermez."

Kaynak: AA