Davutoğlu'nun, Belediye Başkanlarla Yaptığı Toplantı Sona Erdi
Son Güncelleme:
Başbakan Ahmet Davutoğlu İstanbul’da AK Partili Belediye Başkanlarıyla bir araya geldi.
Başbakan Ahmet Davutoğlu İstanbul'da AK Partili Belediye Başkanlarıyla bir araya geldi. Toplantı basına kapalı gerçekleştirildi.
Başbakan Davutoğlu, AK Parti İstanbul İl Başkanlığı'nda İstanbul'daki AK Partili Belediye Başkanlarıyla toplantı yaptı. Basına kapalı gerçekleştirilen toplantı yaklaşık 2 saat sürdü. Toplantıya, Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Gülemdet Sarı, Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal, Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, Genel Başkan Yardımcısı Fatma Betül Sayan Kaya, Genel Başkan Yardımcısı Çiğdem Karaaslan, AK Parti İstanbul İl Başkanı Selim Temurci, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve ilçe belediye başkanları katıldı. Başbakan Davutoğlu toplantının ardından İl Başkanlığından ayrıldı. - İSTANBUL
Kaynak: İHA