Doktorlar Tokaç Bebek İçin Seferber Oldu

Son Güncelleme:

Antalya'nın Alanya ilçesinde özel bir hastanede dünyaya gelen kız bebek, şeker eksikliği nedeniyle Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı.

Antalya'nın Alanya ilçesinde özel bir hastanede dünyaya gelen kız bebek, şeker eksikliği nedeniyle Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı.


Edinelen bilgiye göre, Alanya'da Fatma Tokaç Özel Anadolu Hastanesi'nde bir kız bebek dünyaya getirdi. Yapılan kontrolde şeker yetmezliği tespit edilen ve adı henüz konmayan bebeğin Alanya Devlet Hastanesi yeni doğan sevk edilmesi kararlaştırıldı. Küveze alınarak ambulansa konulan bebek, Alanya Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.


Tokaç bebeğin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. - ANTALYA

Kaynak: İHA