Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nden Girişimcilik Semineri
Son Güncelleme:
Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nce mesleki ve teknik eğitimde kalitenin artırılması amacıyla girişimcilik semineri düzenlendi.
Düzce Milli Eğitim Müdürlüğü'nce mesleki ve teknik eğitimde kalitenin artırılması amacıyla girişimcilik semineri düzenlendi.
Düzce Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nde düzenlenen seminere 20 öğretmen katıldı.
Eğitim görevlisi Ahmet Ayan tarafından verilen 40 saatlik eğitimi tamamlayan öğretmenler, görev yaptıkları okullarda açacakları kulüplerle girişimcilik konusunda bilgi aktaracak.
Seminer sonunda öğretmenlere girişimcilik sertifikaları verildi.
Muhabir: Onur Orhan
Yayıncı: Kemal Kaymak - DÜZCE
Kaynak: AA