Eskişehir'de "Radyonüklid Tedavi Sempozyumu" Başladı
Son Güncelleme:
ESOGÜ Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Anabilim Dalı ile Türkiye Nükleer Tıp Derneği’nin birlikte düzenlediği sempozyumda radyonüklid tedavideki son gelişmeler değerlendirilecek
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Anabilim Dalı ile Türkiye Nükleer Tıp Derneği'nin birlikte düzenlediği "Radyonüklid Tedavi Sempozyumu" başladı.
Sempozyum Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Kongre ve Kültür Merkezi'nde başlayan sempozyumda, radyonüklid tedavi konusunda deneyimli hekimler ve nükleer tıp uzmanları tarafından, görüntüleme ile kullanılabilirliği gittikçe artan bir nükleer tıp yöntemi olan radyonüklid tedavideki son gelişmelerin gözden geçirilmesinin amaçlandığı bildirildi.
Sempozyumun, 17 Kasım Pazar günü sona ereceği kaydedildi. - Eskişehir
Kaynak: AA