İki arkadaş not bırakıp, konum atarak birlikte intihar etmişti, gençlerden biri toprağa verildi
Karabük'te arkadaşlarına attıkları konum ve "bunu ailemize iletin" mesajı üzerine konuma giden arkadaşları 2 lise öğrencisini iple ağaca asılı halde bulunan öğrencilerden 15 yaşındaki Ömer Yusuf Usta Yenişehir Camisi'nde kılınan namazın ardından Safranbolu'da toprağa verildi. Koronavirüs testi pozitif olan Oğuzhan U. adlı öğrencinin cenazesinin otopsiden geldikten sonra toprağa verileceği öğrenildi.
Şirinevler Mahallesi mevkiinde bulunan Çalık Tabiat Parkı'nda iple ağaca asılı halde cansız bedenleri bulunan lise öğrencilerinden Ömer Yusuf Usta otopsi işleminin tamamlanmasının ardından ikindi namazını müteakip cenaze töreni düzenlendi.
ÖĞRETMENLERİ VE ARKADAŞLARI DA KATILDI
Yenişehir Camii'nde düzenlenen törene lise öğrencisi Usta'nın yakınlarının yanı sıra Karabük Valisi Fuat Gürel, İl Emniyet Müdürü Sırrı Tuğ, AK Parti Karabük İl Başkanı Av. İsmail Altınöz, Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Sözen, Özçelik İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
YAKINLARI AYAKTA ZOR DURDU
İkindi namazını müteakip kılınan cenaze namazının ardından 15 yaşındaki gencin naaşı Safranbolu Cemal Caymaz Mahallesi Meşeli Boğaz Aile Mezarlığı'nda toprağa verildi. Usta'nın okul arkadaşları cenazede gözyaşlarını tutamadı. Öte yandan, yaşamına kendisiyle birlikte son veren Oğuzhan Ustaoğlu'nun cenazesinin ise otopsi yapılmak üzere Ankara Tıp Kurumuna gönderildiği öğrenildi.