İki arkadaş not bırakıp, konum atarak birlikte intihar etmişti, gençlerden biri toprağa verildi
Karabük'te arkadaşlarına attıkları konum ve "bunu ailemize iletin" mesajı üzerine konuma giden arkadaşları 2 lise öğrencisini iple ağaca asılı halde bulunan öğrencilerden 15 yaşındaki Ömer Yusuf Usta Yenişehir Camisi'nde kılınan namazın ardından Safranbolu'da toprağa verildi. Koronavirüs testi pozitif olan Oğuzhan U. adlı öğrencinin cenazesinin otopsiden geldikten sonra toprağa verileceği öğrenildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?