İran'daki Türk Vatandaşları Oy Kullanmaya Başladı
Son Güncelleme:
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: Oy kullanan vatandaşlar - Tahran Büyükelçisi Rıza Hakan Tekin ile röportaj. İran'da yaşayan ve yurtdışı seçmen kütüğüne kayıtlı Türk vatandaşları, 7 Haziran'da yapılacak 25. Dönem Genel Seçimi için sandık başına gitti.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: Oy kullanan vatandaşlar - Tahran Büyükelçisi Rıza Hakan Tekin ile röportaj. İran'da yaşayan ve yurtdışı seçmen kütüğüne kayıtlı Türk vatandaşları, 7 Haziran'da yapılacak 25. Dönem Genel Seçimi için sandık başına gitti. Seçmenler, Türkiye'nin Tahran Büyükelçiliğinde yerel saatle 10.00'da oy kullanmaya başladı. Tahran Büyükelçisi Rıza Hakan Tekin de "Hayırlı olsun" temennisinde bulunarak oyunu kullandı.
Kaynak: AA