İran'ın İlk ve Tek Kadın Orkestra Şefi Nezhat Amiri

Son Güncelleme:

İran Milli Orkestrası, İran'ın ilk ve tek kadın orkestra şefi Nezhat Amiri'nin şefliğinde başkent Tahran'daki Vahdat Oditoryumu'nda sahne aldı.

İran Milli Orkestrası, İran'ın ilk ve tek kadın orkestra şefi Nezhat Amiri'nin şefliğinde başkent Tahran'daki Vahdat Oditoryumu'nda sahne aldı. Orkestra şefi Amiri, bu gösteriyle 38 yıllık müzik kariyerini en üst seviyeye taşıdı. Amiri, 71 kişiden oluşan orkestrayı başarılı bir şekilde yöneterek salonu dolduran halktan büyük beğeni topladı.

Kaynak: AA