Korkuteli'nde Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 2 Ölü
Antalya'nın Korkuteli ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hayatını kaybetti.
Antalya'nın Korkuteli ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hayatını kaybetti.
AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, Korkuteli ilçesinde yaşayan Mustafa Tarayan, ailesinin yaşadığı Uzunoluk Mahallesi'ndeki tek katlı ahşap eve geldi. Evde kardeşi Recep Tarayan'ı uyandıran Mustafa Tarayan, babası Ahmet (57) ve annesi Remziye Tarayan'ın (55) yatak odasının kapısını çaldı.
Çiftin cevap vermemesi üzerine içeri giren Mustafa Tarayan, anne ve babasının yatakta hareketsiz yattığını gördü. Olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekipleri, Tarayan çiftinin hayatını kaybettiğini belirledi. Polis ekiplerinin yaptığı incelemede, çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği tespit edildi.
Cesetler, olay yerinde yapılan savcılık incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Antalya Adli Tıp Kurumu Morgu'na gönderildi.
- ANTALYA