Kütahya İzmir'den Çaldığı Otobüsle Kütahya'ya Gelen Cezaevi Firarisi Yakalandı

Son Güncelleme:

İzmir'den çaldığı otobüsle Kütahya'ya gelen cezaevi firarisi yakalandı İZMİR'den otobüs çalan 43 yaşındaki cezaevi firarisi İsmail Şerbetçi Kütahya'da polislerin kovalamacası sonucunda yakalandı.

İzmir'den çaldığı otobüsle Kütahya'ya gelen cezaevi firarisi yakalandı


İZMİR'den otobüs çalan 43 yaşındaki cezaevi firarisi İsmail Şerbetçi


Kütahya'da polislerin kovalamacası sonucunda yakalandı.


Alınan bilgilere göre hırsızlık suçundan Kastamonu Açık Cezaevi'nde


kalmakta olan İsmail Şerbetçi, cezaevi yönetiminden bir-kaç gün izin


aldı. İzninin dolmasına rağmen cezaevine dönmeyen Şerbetçi için firari


sayılarak durum polise bildirildi. İsmail Şerbetçi geceleyin İzmir


Otogarı'nda kapısı açık çalışır vaziyetteki 35 S 64032 plakalı otobüsü


çaldı. İzmir Emniyet Müdürlüğü yetkilileri otobüsteki GPRS sisteminden


aracın Kütahya istikametine gittiğini belirledi. Kütahya Emniyet


Müdürlüğü Bölge Trafik Şubesi ekipleri de otobüsü Kütahya-


Afyonkarahisar karayolunun 15'inci kilometresinde durdurmaya çalıştı.


Polisin dur ihtarına uymayan İsmail Şerbetçi'nin kullandığı otobüs


Ağaçköy yoluna girince arkasından gelen polis ekiplerince yakalandı.


İsmail Şerbetçi polislere önce "Ben tur şoförüyüm. Eskişehir'de gezi


için yolcu alacaktım" dedi. Daha sonra ise otobüsü çaldığını itiraf


etti. Gözaltına alınan Şerbetçi Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü.


(

Kaynak: DHA