Manisa'da İlköğretim Öğrencileri "Anneler Günü" Yürüyüşü Yaptı
Son Güncelleme:
Manisa'da ilköğretim öğrencileri 'Anneler Günü' yürüyüşü yaptı.
Manisa'da ilköğretim öğrencileri 'Anneler Günü' yürüyüşü yaptı.
Manisa Belediyesi ve Şehitler İlköğretim Okulu işbirliğiyle düzenlenen etkinlikte, çeşitli ülkelerin kıyafetlerini giyen öğrenciler, dünya çocuklarını canlandırdı.
Türkiye, Japonya, ABD, Pakistan, Meksika gibi ülkelerin bayrakları ve yöresel kıyafetleri ile okul önünden Manolya Meydanı'na kadar yürüyen öğrenciler, vatandaşlara karanfil dağıttı.
Çocuklar, meydandaki etkinlikte dünya barışı için çeşitli şiirler okudu.
Etkinliğe, Manisa Belediye Başkan Yardımcısı Nursel Ustamehmetoğlu da katıldı.
- MANİSA
Kaynak: AA