Manisa'da Sobadan Zehirlenen 2 Kişi Öldü
Son Güncelleme:
Manisa'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.
Manisa'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre, Manisa merkeze bağlı Siyekli köyünde Musa Barut (85) ve eşi Kerime Barut (84), akşam eve gelen misafirleri tarafından baygın halde bulundu. 112 Acil Servis'e haber verilmesi üzerine eve gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Musa Barut'un öldüğü anlaşıldı. Eşi Kerime Barut ise, olay yerinde yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Yapılan incelemede, yaşlı çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi. - MANİSA
Kaynak: İHA