Mesut Özil arkadaşlarını uyardı! Dikkat çeken sözleri olay oldu!
Fenerbahçe'deki kötü gidişata Mesut Özil dur dedi ve dümene geçti. Yıldız futbolcu takım arkadaşlarını toplayıp motivasyon konuşması yaptı. Konuşmaları medyaya Fenerbahçe aktardı.
Fenerbahçe, kaptan Mesut Özil'in antrenman sonrası takımla bir araya gelerek konuşma yaptı. Sarı-Lacivertliler, muhabirler aracılığıyla geçen konuşmayı basına aktardı.
Takımın kalitesinin son üç haftadaki skorlardan çok daha fazlasını gerektirdiğine değinen kaptan Mesut Özil, takım arkadaşlarına birbirlerine destek olarak bir takım olarak biran önce toparlanmaları ve sezon başındaki takım kimliklerine geri dönmeleri gerektiğini söyledi.
"YÜKSEK POTANSİYELLİSİNİZ"
Puan kayıplarının doğal olarak moralleri düşürdüğüne değinen Özil, "Hepiniz yüksek profesyonellik seviyesinde oyuncularsınız. İstediğimiz sonuçları alamadığımız bir 3 hafta geçirdik. Sezona başladığımız gibi olmalıyız. Ancak yeniden kazanmaya başlamak bizim elimizde. Geçmişe takılı kalmadan önümüze bakmamız gerekiyor. Hepimiz bunun için hazırız" ifadelerini kullandı.
Fenerbahçeli futbolcular antrenmandan sonraki takım toplantısından "hedef birliği" motivasyonu ile ayrıldılar."