Nevşehir'de Belediye, Atıl Vaziyetteki Trafo Binasını Yıktı
Son Güncelleme:
Nevşehir Belediyesi, il merkezindeki uzun zamandır atıl vaziyette bulunan eski trafo binasını yıktı.
Nevşehir Belediyesi, il merkezindeki uzun zamandır atıl vaziyette bulunan eski trafo binasını yıktı.
Belediye Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Yeni Kayseri Caddesindeki uzun yıllar trafo binası olarak kullanılan yapı için yıkım kararı alındı.
Nevşehir Dr. İ.Şevki Atasagun Kadın Hastalıkları ve Çocuk Hastanesi'nin eski binası yanındaki atıl binanın yıkımı, belediye ekipleri tarafından gerçekleştirildi.
Yıkım, Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri ile Belediye Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin nezaretinde yapıldı.
- NEVŞEHİR
Kaynak: AA