Otoyolda alevlere teslim olan tır kullanılamaz hale geldi

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Adana'da Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda seyir halinde olan kağıt yüklü bir tır, Yılankale mevkiinde aniden alev aldı. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını kısa sürede söndürdü ancak araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Otoyolda alevlere teslim olan tır kullanılamaz hale geldi

ADANA - Adana'da otoyolda alevlere teslim olan kağıt yüklü tır kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Tarsus-Adana- Gaziantep otoyolunun Yılankale mevkiinde kağıt yüklü tır seyir halindeyken bir anda alev aldı. İhbar üzerine bölgeye gelen itfaiye ekipleri araçta çıkan yangını kısa sürede söndürdü. Araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: İHA