Şanlıurfa'da Çiğ Köfte Yarışması
Şanlıurfa Belediyesi, kentin düşman işgalinden kurtuluşunun 93.yıl dönümü kutlamaları kapsamında çiğ köfte yarışması düzenledi.
Şanlıurfa Belediyesi, kentin düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıl dönümü kutlamaları kapsamında çiğ köfte yarışması düzenledi.
Mutfak Müzesinde organize edilen yarışmaya, 25'i kadın 29 yarışmacı katıldı.
Belediye Başkan Vekili Fevzi Yücetepe'nin de aralarında bulunduğu jüri, yarışmacıların yaptığı çiğ köftelerin tadına bakarak değerlendirme yaptı.
Dereceye girecek ürünleri seçmekte zorlandıkları görülen jüri üyeleri, iki ürün arasındaki tat farkını ayırt edebilmek için aralarda yoğurt yedi.
Yapılan değerlendirmede, erkeklerde Abdullah Hızar, kadınlarda ise Rahime Toprak birinci oldu.
Belediye Başkan Vekili Fevzi Yücetepe, gazetecilere yaptığı açıklamada, yarışmaya gösterilen ilgiden memnun olduğunu dile getirdi.
Çiğ köftenin kent mutfağının en önemli lezzetlerinden biri olduğuna işaret eden Yücetepe, iyi çiğ köfte yemek isteyenleri Şanlıurfa'ya beklediklerini kaydetti. - ŞANLIURFA