Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 171. Yılı

Son Güncelleme:

Çukurca Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 171. yılı dolayısıyla şehit ve gazi polisler için mevlit programı düzenledi.

Çukurca Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Türk Polis Teşkilatının kuruluşunun 171. yılı dolayısıyla şehit ve gazi polisler için mevlit programı düzenledi.


Emir Şaban Cami'nde düzenlenen programda, şehit ve gazi polisler için mevlit okutularak dualar edildi.


Programın sonunda vatandaşlara pilav, kavurma, ayran ve lokum ikram edildi.


Programa, İlçe Kaymakamı Mehmet Mut, İlçe Emniyet Müdürü Abdullah Tomar, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Kadir Kalaycı, emniyet mensupları ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Kaynak: AA