Türkiye Eğitim-Sen Sivas Şubesinde, "Meme Kanseri" Konulu Seminer
"Meme kanseri" konulu eğitim semineri düzenledi.
Türkiye Kamu-Sen Sivas Temsilciliği, üyelerine
"Meme kanseri" konulu eğitim semineri düzenledi.
Numune Hastanesi KETEM sorumlu hekimi Meltem Rüyam Demirkol, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla sendika binasında düzenlenen seminerde, kadın sendika üyeleriyle erkek üyelerin eşlerine meme kanserinden korunma yollarını anlattı.
Demirkol, meme kanserinde erken tanının önemine değinerek, kanserden nasıl korunacağı ve nelere dikkat edilmesi gerektiği hakkında bilgi verdi.
Kadınların rutin kontrollerini mutlaka yaptırmalarını, bunun için merkezlerine uğramalarını isteyen Demirkol, KETEM'in son bir aylık kayıtlarında 30-40 yaş arasında 3 yeni meme kanseri teşhisi konduğunu, bu konuda halkın bilinçlendirilmesine yönelik çalışmalara ağırlık verdiklerini kaydetti.
- SİVAS