Ulaş'ta Okul Müdürleri Toplantısı Yapıldı
Son Güncelleme:
Sivas'ın Ulaş ilçesinde düzenlenen okul müdürleri toplantısı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemil Aslan başkanlığında yapıldı.
Sivas'ın Ulaş ilçesinde düzenlenen okul müdürleri toplantısı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemil Aslan başkanlığında yapıldı.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Salonundaki toplantıda, 2014-2015 eğitim öğretim yılındaki faaliyetler değerlendirildi ve 2015-2016 eğitim öğretim yılı için yapılacak hazırlıklar ele alındı.
Aslan, toplantının ardından AA muhabirine yaptığı açıklamada, okul müdürleri ve öğretmenleri öz verili çalışmalarından dolayı kutlayarak, "İnşallah 2015-2016 eğitim ve öğretim yılında da bu özverili çalışmaları devam ettirerek, ilçemizin başarı çıtasını daha yukarılara taşıyacağız" dedi.
Kaynak: AA