Ulaştırma Bakanı Uraloğlu, Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Toplantısı'na katıldı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te düzenlenen Ekonomik İşbirliği Teşkilatı 12. Ulaştırma Bakanları Toplantısı'na katıldı. Toplantıda, üye ülkeler arasındaki kültürel ve ticari bağların güçlendirilmesi, kara yolu ve demir yolu taşımacılığı, Orta Koridor ve Hazar geçişleri gibi konular ele alındı. Uraloğlu, toplantının dünya genelinde barış, birlik ve refah için katkı sağlamasını umduğunu belirtti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, resmi temaslarını sürdürdüğü Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te Ekonomik İşbirliği Teşkilatı 12. Ulaştırma Bakanları Toplantısı'na katıldı.

Toplantıya ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan Uraloğlu, 'Üye ülkeler olarak aramızdaki kültürel, ticari bağlara kuvvet katmak amacıyla bir araya geldik. Toplantıda; kara yolu taşımacılığı, demir yolu taşımacılığı, Orta Koridor ve Hazar geçişleri, Zengezur bağlantısı konularını derinlemesine ele aldık. Ekonomik İşbirliği Teşkilatına üye olan dost ve kardeş ülkeler ile ulaşımın her alanında gelişimimize ivme kazandırmaya devam ediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz bu toplantı umuyorum ki tüm Dünya'da barışa, birliğe, refaha vesile olur ve katkı sağlar' dedi.

Kaynak: DHA