Batan Sovyet nükleer denizaltısı 30 yıldır radyasyon yaymaya devam ediyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Batan Sovyet nükleer denizaltısı 30 yıldır radyasyon yaymaya devam ediyor

Batan Sovyet nükleer denizaltısı 30 yıldır radyasyon yaymaya devam ediyor
11.07.2019 11:38

Norveç Radyasyon ve Nükleer Güvenlik Kurumu, 1989'da batan Rus nükleer denizaltısı Komsomolets'in çevresindeki radyasyon seviyesinin normalin 800 bin katı olduğunu açıkladı.

Norveçli yetkililere göre 1989 yılında Norveç Denizi'nde batan bir Sovyet nükleer denizaltısından radyasyon yayılımı hala devam ediyor.

Norveç Radyasyon ve Nükleer Güvenlik Kurumu, denizin yaklaşık 1700 metre derinliğinde yatan Rus Komsomolets denizaltısının çevresindeki radyasyon miktarının normalin 800 bin katı seviyesinde olduğunu açıkladı.

Kaynak: Euronews.com

Son Dakika Dünya Batan Sovyet nükleer denizaltısı 30 yıldır radyasyon yaymaya devam ediyor - Son Dakika


Advertisement