Polanya Szczecin'de, Vahşi Nayat Kuruluşu, iki yavru geyiği koruma altına aldı. Yavru geyiklerden birinin köpeklerin saldırısına uğradığı belirtildi. Diğer yavru geyiğin annesini ise bir otomobilin ezdiği öğrenildi. Vahşi Hayat Kuruluşunun Başkanı Marzena Biaowolska, iki dişi yavru geyiğin tedavi edildikten sonra vahşi doğaya salınacağını söyledi. - VARŞOVA
Son Dakika › Dünya › İki Yavru Geyik Koruma Altına Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.