Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da 1996 yılında Türk girişimcilerince açılan Bosna Sema Eğitim Kurumları çatısı altında faaliyet gösteren Saraybosna Koleji ile Uluslararası Saraybosna Lisesi, bu yıl 13. dönem mezunlarını verdi.
Mezun olan öğrenciler için Saraybosna'nın Ilıca semtinde bulunan spor ve kültür merkezinde tören düzenlendi.
Bosna Sema Eğitim Kurumları Genel Müdürü İsmail Yapıcı, burada yaptığı konuşmada, 1996'da açılan eğitimim kurumları kapsamında faaliyet gösteren kolejlerin ilk mezunları 2000 yılında verdiğini, bugünkü mezunlarla Bosna Sema Eğitim Kurumları'na ait okullardan mezun olan öğrenci sayısının bin 520 olduğunu söyledi.
Okullarından mezun olan öğrencilerin Bosna Hersek'te çeşitli alanlarda çalıştığını ifade eden Yapıcı, bazı öğrencilerin okudukları okullarda şimdi öğretmenlik yaptığını belirtti.
Halk oyunları, şiir ve şarkılarla dolu programın sonunda sahneye çıkan öğrenciler diplomalarını öğretmenlerinin elinden aldı.
Muhabir: Zlatan Kapiç
Yayıncı: Serkan Fidan - SARAYBOSNA
Son Dakika › Dünya › Saraybosna'daki Türk Kolejleri 13. Dönem Mezunlarını Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.