Maliye Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, kamuda çalışanlara 15 Ekim tarihinde ödenmesi gereken aylık ve ücretlerin Bakan Şimşek'in onayı ile 11 Ekim'de verileceği belirtildi.
Bu uygulamadan, kamu kurumlarında çalışan memur, sözleşmeli ve diğer personel ile işçi olmak üzere yaklaşık 3 milyon 200 bin kişi faydalanacak.
Son Dakika › Ekonomi › Kamu Çalışanlarına Bayramdan Önce Ödeme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.