New York borsası, haftanın ilk işlem gününe yükselişle başladı.
Açılışta Dow Jones endeksi, yüzde 0,10 artarak 31.533,60 puana yükseldi.
S&P 500 endeksi yüzde 0,23 artışla 3.920,76 puana ve Nasdaq endeksi yüzde 0,46 kazançla 11.661,02 puana çıktı.
Endeksler, emtia fiyatlarındaki gerilemenin enflasyona ilişkin endişeleri yatıştırması ve resesyon korkularının ABD Merkez Bankası'nın (Fed) agresif politika sıkılaşmasını yumuşatabileceği beklentilerini artırmasıyla yeni haftanın ilk işlem günü açılışında pozitif bir seyir izledi.
Analistler, bu hafta açıklanacak makroekonomik veriler ile merkez bankası yetkililerinin sözle yönlendirmelerinin piyasaların yönü üzerinde etkili olmasının beklendiğini kaydetti.
Son Dakika › Kilis › New York borsası yükselişle açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.