"Şeker fabrikaları özelleştirme kapsamından çıkartılmalı" - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Şeker fabrikaları özelleştirme kapsamından çıkartılmalı"

"Şeker fabrikaları özelleştirme kapsamından çıkartılmalı"
30.12.2018 12:20

Şeker-İş Genel Başkanı İsa Gök, "Şeker fabrikalarının tamamı özelleştirme kapsamından çıkartılmalı. Şeker fabrikalarında, üretimi garanti altına alacak 'üretici-işçi-devlet' eşgüdümlü model hayata geçirilmeli" dedi.

Şeker-İş Genel Başkanı İsa Gök, "Şeker fabrikalarının tamamı özelleştirme kapsamından çıkartılmalı. Şeker fabrikalarında, üretimi garanti altına alacak 'üretici-işçi-devlet' eşgüdümlü model hayata geçirilmeli" dedi.

Kaynak: Dunya.com

Son Dakika Ekonomi 'Şeker fabrikaları özelleştirme kapsamından çıkartılmalı' - Son Dakika


Advertisement