Starbucks'a 5 Milyon Dolarlık 'Buzu Fazla Koydun' Davası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Starbucks'a 5 Milyon Dolarlık 'Buzu Fazla Koydun' Davası

02.05.2016 10:02  Güncelleme: 11:11

ABD'li kahve zinciri Starbucks'a, kahveye çok fazla buz koyması nedeniyle 5 milyon dolarlık tazminat davası açıldı.

Illinois'te yaşanan davada Stacy Pincus adlı bir kadın, kahve zincirinin buzlu içeceklerinde çok fazla buz kullanıldığını ve müşterilerin para verdikleri içeceklerin neredeyse yarısını içebildiklerini öne sürdü.

Davada, kahve zincirinin bilerek tüketicilere daha fazla para ödettiği de iddia edildi.

"BUZUN İÇİLMESİ MÜMKÜN DEĞİL"

Davada, içecek olarak tanımlanan şeylerin içilebilir sıvılar olduğu, buzun ise içilebilir bir sıvı olmadığının da altı çizildi.

Davanın geçen on yıllık süreçte Pincus'un satın aldığı ürünleri kapsayacağı belirtildi.

ŞİRKETTEN YORUM YOK

NBC'nin haberine göre şirket konu hakkında bir yorum yapmadı.

TMZ kanalına yapılan açıklamada ise buzlu içeceğinden memnun olmayan müşterilerin şubelerdeki görevlilerden ekstra ürün talep edebileceği belirtildi.

Kaynak: Hürriyet

Son Dakika Ekonomi Starbucks'a 5 Milyon Dolarlık 'Buzu Fazla Koydun' Davası - Son Dakika


Advertisement