Bisikleti seyir halindeki otomobilden kolunu çıkararak götürdü
Trafikte yaşanan bir garip olay cep telefonu kamerasına yansıdı
AFYONKARAHİSAR - Afyonkarahisar'da trafikte olan bir otomobilin camından kolunu çıkaran vatandaş hareket halindeki otomobilin yanında bisikleti sürerek götürdü.
Olay, Kadınana Caddesi'nde meydana geldi. 03 plaka sayılı olduğu görülen ancak yazı ve rakam grubu görüntüde anlaşılamayan otomobilin yanında bisikleti ilerlediğini görenler gözlerine inanmadı. Cep telefonu ile bir vatandaş tarafından çekilen görüntüde, hareket halindeki otomobilin ön yolcu koltuğundan oturan şahsın kolunu çıkardığı camda bir bisikleti tuttuğu görülüyor. Araçla birlikte bisikleti sürerek götüren vatandaşın bu hareketini görenler gözlerine inanamazken, şahsın kendisi iel birlikte trafiği tehlikeye düşürdüğüne aldırmadan ilerlediği gözleniyor. Görüntüyü çeken vatandaştan alınan bilgide ise otomobilin yanında bisikleti yaklaşık 7 kilometre boyunca sürdüğü öne sürüldü.
Son Dakika › Genel › Bisikleti Seyir Halindeki Otomobilden Kolunu Çıkararak Götürdü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.