KONYA'da sokaklarda yaşayıp 'Poşetli dede' olarak tanınan, insanların verdiği paralarla yaşamını sürdüren otobüsün altında kalarak ölen 75 yaşındaki Mehmet Keleş'in, bankalarındaki 1 milyon 85 bin lirası, akrabaları tarafından alındı.
Son Dakika › Güncel › 'Poşetli Dede'nin 1 Milyon Lirası Mirasçılara Dağıtıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.