1. Alaçatı Plastik Sanatlar Çalıştayı Sergi Açılışıyla Sona Erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

1. Alaçatı Plastik Sanatlar Çalıştayı Sergi Açılışıyla Sona Erdi

31.10.2015 10:00

21 ile 29 Ekim tarihleri arasında, Alaçatı Sanat Haftası kapsamında gerçekleştirilen ''1.Plastik Sanatlar Çalıştayı '' Alaçatı Değirmenaltı Sanat Galerisi'nde düzenlenen sergi açılışı ile sona erdi.

1. Alaçatı Plastik Sanatlar Çalıştayı, 21- 29 Ekim tarihleri arasında Alaçatı Değirmenaltı Sanat Galerisi'nde gerçekleşti. Toplam on sanatçının katıldığı çalıştayda, ortaya çıkan sanat eserleri 29 Ekim Perşembe günü saat 17.00'de yapılan açılış ile sanatseverlerin beğenisine sunuldu. 1. Alaçatı Plastik Sanatlar Çalıştayı sergisine,çalıştayı gerçekleştiren sanatçıların yanı sıra, Alaçatı Sanat ve Kültür Derneği Başkanı Sebla İleri, sanat haftası kapsamında oluşturulan karma sergilere yer veren Kırmızı Ardıç Kuşu, Köstem Otel, Peri Art galeri işletmecileri, Sayra İnce Muran, Güler Köstem, Sinan Atay ve eşleri ile sanat camiasından birçok sanatçı ve yakınları katıldı.

Kırmızı Ardıç Kuşu Sanat Galerisi işletmecisi Sayra İnce Muran, sanat eserlerine imzasını atan birbirinden değerli sanatçılara teşekkür ederek,resim dalında Filiz Pelit, Reyhan Abacıoğlu, Enis Aktaş, Erhan Lampir, Özgür Eryılmaz, Mevlüt Akar, Ümit Yiğit ve Nurhilal Harsa, seramik dalında Betül Demir Karakaya, heykel dalında Yıldanur Ketenci'ye katılım belgelerini takdim etti.Çalıştaya katılan sanatçılarda, Alaçatı'da gerçekleştirilen bu sanatsal faaliyetlerde emeği geçen herkese ve Alaçatı Sanat ve Kültür Derneği'ne , Alaçatı Turizm Derneği'ne sonsuz teşekkürlerini ilettiler.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel 1. Alaçatı Plastik Sanatlar Çalıştayı Sergi Açılışıyla Sona Erdi - Son Dakika


Advertisement