Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde bir tarlada çalışan 11 bayan işçi, tarım ilacından zehirlenme belirtisi ile hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgilere göre, Kaplıca yolu kenarında bulunan bir tarlada sabah çalışmaya başlayan tarım işçileri, saat 11.00 sularında zehirlenme belirtileri göstererek Sandıklı Devlet Hastanesi'ne getirildi. Zehirlenme teşhisi konan tarım işçileri tedavi altına alındı. Devlet Hastanesi Acil Servisinde tedavi altına alınan tarım işçilerinin müdahaleleri yapılırken hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor. - AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Güncel › 11 Tarım İşçisi Zirai İlaçtan Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.